Szimbolika (olvasói levél)

2017.02.20.

“Korábban ígértem képeket Önnek arról, ahol jártam. Mikor régebben Bécsben tartózkodtam nagyon szerettem nézegetni ezt a négy gasométert, mert rendkívül szép épületeknek tartottam őket. Nézze mit műveltek velük! Szinte agyonnyomja őket a modernitás formabontó acélszörnyetege. Érdemes lenne utánajárni, hogy az a tervező, aki ilyet papírra visz, kinek vagy minek adja át magát, mikor vonalzót és ceruzát ragad. Mert valaminek engedelmeskedik, az biztos. Sugallatoknak. És azok vajon honnan jönnek? Olybá tűnik a láthatatlan (szubtilis) tartomány nagyon is van. Talán sokkal jobban, min egy mázsás betontömb.”
x
“A modern ember többet tesz tönkre, amikor épít, mint amikor rombol.”
Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...

