Horgász Blog Díj 2011

“Horgász Blog Díj 2011” bejegyzéshez 45ozzászólás

  1. Ejh, Kendnek ottan milyen jóvágású fizimiskája van azon a képen!

    Oszt a díj megosztásának jogát Pupa rád hagyományozta, egyszer s mind a felelősséget is. Tessék erősnek maradni, és neh a közö(n)sségtől várni ja segítséget!

  2. De!
    Ha láttok valahol jó blogot szóljatok. Csak ennyi! Szeretnék minél többet átnézni, oszt majd ítélkezem. 🙂
    Köszi!

  3. Ezen a képen vagy tíz percig röhögtem. Sosem tudsz kifogyni a hülyeségekből? 😀

    Majd keresgélek én is, egy kezemen meg tudom számolni, hány blogot olvasok rendszeresen. Mit szólnál a versenyhorgaszpapialdassal.blog.hu-hoz? 🙂

  4. Na má most mér? Olyan szarul fest a 28 grammos Heintz kanál a kalapomon?
    🙂

  5. Ez eszméletlen !
    Még jó, hogy én már akkor bekalapozódtam mikor Balogh Szilárd -született Vujity Tvrtko- szintén azonos korú pécsi lakos, mint Atyafi.

    Jó helyre került a díj az már biztos! Segítsétek, hogy a további körökben is megfelelő díjazottakkal ismerkedhessünk.

    Mi történhetett a hetvenes évek elején Pécsen …? Ennek fogok utána járni a közeljövőben…

  6. Nos, mégegyszer gratula! A kép meg… zseniális, meg persze kellett hozzá egy csipet humor, két csipet büszkeség, legalább ennyi irónia (az nem a humor?) és némi ekszipicionizmus vagy mi. Anélkül nem lehet.
    Amúgy meg nagy néha olvasok blogot, azokat is majd mindet innen gyűjtöttem be e kivételével: kisgyerek9, mert ezt meg onnan. vagy hogy… 😉

    1. omg…ha ennyi blogot követünk, és még mi is írunk, meg ugye pecázunk is…akkor csoda, hogy nincs GDP-je az országnak? 😛
      Igaz, mi a kultúra-iparban indulunk…

  7. a Tiszamenti Pontykedvelő Nők Klubja nevében én is szívből gratulálok a díjhoz! 🙂

  8. A zene fölött meg mindenki átsiklik? Ahhoz képest a majszterúr kalapja fittyfene…
    (az ajánlott blogok között gyanúsan sok a műlegyes, tessék erősnek maradni – bár igaz, hogy a rézfaszút is táplálni kell valamivel)

    1. LÁJK!
      yó duma,

      Mást nem mondok én nem kívánom a továbbiakban befolyásolni az eseményeket, csak annyit , hogy köszönöm úgy érzem megéri foglalkoznom azzal amit elkezdtem.

  9. Ez a legjobb horgászblog amit olvasok. Igényes, humoros, egyszóval kiváló. Gratulálok a szerzőnek! Szeretnék vele mielőbb kezet rázni!

      1. Ez nagyon atom brutál volt
        Zámbó Jymi reikarnácóóóója.

        Köszönöm nemhittem ,hogy még ma valami feldob -eszem faszom .

  10. Egy újkori felfedező blogját ajánlanám, rengeteg hasznos információval bejegyzéssel és a legmagasabb magyarországi látogatottsággal. Mellette ne menjen el tisztelt uram!
    http://irsajani.wordpress.com/
    Ő igazi újító lángész, üldözik is ezért nagyon keményen, megérdemelné a kitüntetést. Ön van annyira nyílt szellem, hogy ezt megértse.

    1. Irsa Jani újító szándéka megvan, az biztos. Egyetlen hiányossága miatt nem látogatom a blogját túl sokat: nem képes nevetni magán. Nem poénkodásra gondolok, hanem túl komolyan veszi magát és az üldöztetéseket, pedig pont emiatt lenne lényeges néha nevetni, vagy csak egy kósza mosoly lenne…

  11. Na majd ránézek, mert érdekel. Átnyálazok jó pár blogot. 🙂 Irsáról már hallottam, úgyhogy örülök, hogy belinkeltétek, mert tényleg kíváncsivá tesz, hogy miket ír.

  12. http://bokorkarolyvagyok.wordpress.com/

    Bocs, de ezt nem hagyhattam ki. Már ha a témánál vagyunk. 🙂
    Még mielőtt bárki megkérdezné, nem az én blogom. 🙂

    Ui: Töröld nyugodtan a hozzászólást.
    Az előző hozzászólásomat meg véletlenül küldtem 2x, mert azt hittem nem sikerült.

Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...