Horgászblog Díj 2011

“Horgászblog Díj 2011” bejegyzéshez 35ozzászólás

  1. Az idézet nem Benyustól származik!
    Kapsz 10 forintot, ha magadtól (súgás nélkül) megtalálod az idézet valódi “megalkotóját”.

  2. Szia Bolond!
    Sehol sem írtam, hogy Benyustól származna és pontosan tudom, hogy kitől származik, ugyanis utána néztem. 🙂
    Nekem is vannak kedvenc, sokat hangoztatott aranyköpéseim, amiket nem én találtam ki.
    Pl. Megboldogult Édesapám után, manapság sokat hangoztatom ezt:
    “Hátamban a véső, mire észreveszem késő”.
    Üdv! :-O

    1. Csak a rend kedvéért: a vadászó gróf is mástól hallotta, és gyorsan felírta az indiai útinaplójában, hogy el ne felejtse (ezt nagyon jól tette, mert az ő közvetítésével jutott el hozzánk).
      Az eredeti Francis Bacon-től van, és így hangzik:
      “Imagination was given to man to compensate for what he is not; a sense of humour to console him for what he is.”

  3. Gratulálok a dijazottaknak!
    Mar csak azert is orulok, mert mindket blogot aktivan olvasom es tenyleg nagyon jok. Savanyu a szollo egyeseknek, de ez pont azt mutatja, hogy a dijak jo helyre kerultek. Gratula!

    1. Igen. A Bolondtól nem fikázást vártam volna, most nagyon lejáratta magát. Szerintem nem is ő volt hanem az ő nevében írt nemmondjukkianevét őszentsége.

  4. Gratulálok a nyerteseknek, véleményem szerint mind a három blog teletalálat volt.
    Gratulálok mindegyiknek, további szép, humoros, képes postokat várunk tőlük, és a díjnak is további sikeres életet kívánok.
    Ne foglalkozzatok a fikázókkal, pont ez bizonyítja a sikerességét!
    Kézszorítás Pupának is!

  5. Csatlakoznék!
    Jó ötlet volt Pupától ez a díj, már csak azért is, mert így rengeteg más blogot sikerült megismernem. A Jász-Nagykun-Szolnoki betyárokat személyesen is ismerem. Nekik szorítottam végig. Üdv! Az egerek meg csak cincogjanak! Ha már horgászni nem tanultak meg.

  6. Gratula a nyerteseknek!
    Meg a White Stripeshoz is! 🙂
    Ezt meg muszáj belinkelnem, mert egyből beugrottál róla: :DDD

  7. Őszinte gratulációm Atyafinak!
    Azért, mert nagyon nehéz helyzetben állta a sarat és azért is mert véleményem szerint JÓ döntést hozott.

    Ezzel remélem egyértelmű a véleményem a díjazottakról.
    FIÚK ! íGY tOVÁBB!!!!

    Úgy érzem sok ember megismer így sok embert, még akkor is ha csak 3 blog kaphat díjat évente.
    Ne fogjátok vissza magatokat, had olvassák a gratulációkat!

    P

  8. Pedig én azt hittem hogy Irsa Jani lesz az egyik, És udvaribolond lesz a másik, akiről csak a vak nem veszi észre hogy a Brucis51 név alatt futó műlegyező “Guru”
    Német Szilárd

  9. Nah akkor én is gratulálok…megjött ma életem utolsó MaHorja…gyorsan átlapoztam (igen ott, ahol mindenki szokta)…hát nem lett aranyerem az olvasás közben…alig vártam, hogy letehessem, és a blogokat átfuthassam

  10. Miért volt nehéz? Kevés a blog sajna, még kevesebb az igényes. Lelkiismeret furdalást meg ne érezz, aki ezen megsértődik, az egy ökör. 🙂 Aki pedig még hozzá is teszi, hogy őt úgysem érdekelte az egész, az meg rezes.
    Gratula a győzteseknek!

  11. Gratula a két díjazottnak. Mindkettőt olvasom rendszeresen.
    Az én favoritom a TámadóHattyú volt. Bár nem ír(t) sűrűn, de élvezetes (volt) olvasni.
    Annyi blog van, amit meg lehetett ismerni, hogy már alig bírom követni őket. Főleg most, hogy kissé elhavaztam.. Mindegy, minél több, annál jobb.

    1. A Támadó Hattyú jó kis blog valóban!
      Én szívem szerint legalább 5-nek adtam volna.
      Egyébként nem kell ezt véresen komolyan venni. Ez egy amolyan kis magán kezdeményezés volt, hogy elüssük az időt és persze azért, hogy minél több blogot megismerjünk. Mondhatni házibajnokság, jutalom nélkül. Mert ahol jutalom van, ott bunda is van. :-O Üdv!

  12. Külön gratulációm a legyezős oldalnak, és persze a többinek is, és azoknak is akik kitették a felhívást a lapjukra. Én is így fedeztem fel sok új blogot. Lesz olvasni valóm télire 🙂
    K.B.

  13. Ez a legkirályab blog a világon ! 😉
    Irónia és fekete humor! És ráadásul minden klasszikus és horizontális!!!
    KÖSZÖNÖM!

  14. Gratulálok a díjazottaknak, bár csak steveolson blogját ismerem, de az (is) jó!
    Jó a horgászmikulás kép. Majd mesélem a kölöknek, hogy a Mikulás is horgászik, ha nem kell ajándékott cipelnie. Nédd a, ott a kép róla!
    A legutolsó képet persze nem mutatom.

  15. Ne viccelj, Barátom! Ilyen kaliberű képeket szerintem minden gyermek nézhet… A szép az szép. Bár elismerem kicsit giccses a télapó jelmez miatt. Jobb lenne natúrban.

  16. Meg kell szervezni jövőre!

    Hová megyünk? Valami ormánsági patakra? A Drávára?

    Mi legyen a célpont?

  17. Sok rohadék blog, az ész megáll.
    Az embernek már nincs ideje pecázni tőlük.
    nem mintha amúgy lenne.

    Azon tanakodtam bevonatom a kocsiban a kormányt parafával, az ablaktekerők helyére meg a levitézlett régi orsóim hajtókarját applikálom
    Sebváltónak merítőnyél megteszi.
    Csengőhangnak most állítok be egy hangulatos szaggatott fékzizegést.
    Egyéb ötlet elvonási tünetek ellen?

    Akárhogy is:
    Atyafi for president!

  18. a dráva bejönne…
    bár jöhettek szolnokra is. csak ne most mert erősen kuka minden;)

Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...