Halparádé 1. rész

“Halparádé 1. rész” bejegyzéshez 29ozzászólás

  1. Már azt hittem kihagytad a hétvégét, de nem kellett, hogy csalódjak!

    Szép őnök!

  2. várom az engedélyem, a határidők végét, és végre kijutok…az ET Pearch 1.2ből nekem is van rózsabogaras, meg sügér, meg egy ilyen feketekabátosra festett is. Sokszor meghazudtolják a drága csalikat.
    Kiváncsian várom a kenartos újítást, vajon a Winner lesz-e az…

    1. Voltam hétvégén Zalában vettem két Kenartot egy winnert meg egy huntert. Winnerből volt még sok de a többiből lerabolta vki a készletet:D Hunterből is ez volt az uccsó. Kiváncsi leszek rájuk, bár nekem kicsit nagynak tűnnek(3cm), majd meglássuk. Viszont van mini gumi folyami rákom végre, azzal fogok majd alázni mindenkit a hétvégén. Majd beszámolok róla.

      1. ha Pacsán voltál, akkor én voltam a lerabló…winnerek, basterek, meg egy hunter…asszem.
        a 3 cm nem túl nagy…arra azért már rámegy az arasznyi domi is.

          1. Tudjuk… Azért is raktam be a linkedet. :-)Persze egyszer majd kérünk magától valamit cserébe Pelikán elvtárs. :-O

  3. Ha semmit nem fogtunk volna, akkor is tűkön ülve számolnám a perceket a következő hétvégéig. Nincs az a fényképező vagy kamera, ami visszaadná ezt az érzést.
    Komolyan mondom, idén szó szerint új dimenzióban lépett nálam a horgászat. Ezt kerestem kölyökkorom óta. 🙂

    1. Megértelek! Biztos katartikus élmény lehet!
      Nekem is nagyon tetszik ez a kajak dolog!
      Talán majd jövőre lesz rá lehetőségem.

  4. Hello.
    Vasárnap du. Révfalu-János sziget egy kis bálint , néhány domolykó tréfa majd brutál rávágás burvánnyal egy gödör felett 5cm-es minowra .
    Még csak sejteni sem merem mi lehetett.
    Várom a második etapot.
    Üdv: Tom

    1. és ha még megnézed Peti képeit a blogján…ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

  5. Ismét jó. Nekem egy db ilyen perch izém van, még semmit nem fogtam vele. Hülyén mozog, de legalább olcsó volt 🙂

      1. a mai bejegyzesem neked szolt, hatha megszolal benned a regi szorfos ( ha jol emlexem uzted e sportot regen… )

  6. Rendszeresen olvasom, jó olvasni a beszámolókat, nem tudok horgászni, de már szeretnék, nem voltam a Dráván még sosem, bárcsak ott lehetnék… Biztosan megyek.
    Ez a kajakos mocorgás is fantasztikus, lázba hozol embereket, megmozdítasz szerintem nagyon sok dunna alatt szunnyadót!
    Egyszerűen kedvet csinálsz!
    Kajakom sincs,az talán nem is lesz, de fölvetődött bennem egy kérdés ezzel kapcsolatban: mennyire stabil egy ilyen kajak? 🙂
    Gratulálok a legújabb bejegyzésekhez Kedves Atyafi!

  7. Hát igazán nincs mit köszönnöd, sőt, ha így állunk akkor fordítanék is a dolgon! 🙂
    Én köszönöm, hogy írásaiddal vagy bejegyzéseiddel kirángattál a tespedtség fedte mocsárból!!! Ismét lélegzem! Gondolom nem én vagyok az első aki vágyik az általad bemutatott helyekre, pezsdülést érez magában! Indíttatást kap. Általad. Olvastam a friss hozzászólásokat, én is kíváncsian várom a folytatást valamint azt, hogy mi lesz az egy lapáttal több. (nem evező)

    szerintem lúdtalpas vagy!
    😀

Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...