Szent Lődörgés

“Szent Lődörgés” bejegyzéshez 23ozzászólás

    1. már múlt hét közepén lehetett látni, hogy egy nagyobb eső (és a kakaó amit lehoz) és egy kisebb lehűlés le fogja zárni a kánaánt…nem is biztos hogy baj, a halak védelmében.

      1. Kánaán? Idén nem volt kánaán. 🙂
        Pergetés terén a Dráva nagyon gyenge az idei évben. Persze nekem ez is tökéletes. 🙂 Lődörögtem legalább. 🙂

        1. Nekem az elmúlt két hét kánaán volt. Elég rendesen belenyúltam. Sejtettem, hogy nem fog sokáig tartani. Nyilván sokat segítettek hírek, amik itt megjelentek.

    1. Biztos voltam benne, hogy Sztivi Vánder ezt meg fogja kérdezni! 🙂
      Csak nem gondolod, hogy megmondom??!! 🙂

      1. Ó hogy legközelebb a krokodil a lábadat harapja le ne a balin gyerkőcöt kapja derékba! 🙂

        Egyébként láttam már valahol, úgyis kiderítem! 🙂

        üdv:

  1. Jók a képek, de jó képeket gagyi dolog keretbe rakni. Mellőzd őket, ha lehet és az olcsó efektetket is dobd ki a fenébe. Bár azt nálad nem látok. hali

    1. Egyetértek. Fehér keretbe tenni képeket tényleg gagyi és megmosolyogtató, de nekem valahogy úgy jobban tetszik. Már nem egy ember tette ezt szóvá és fotós barátom is megrótt emiatt. Megígérem megpróbálok leszokni róla. Egyébként gondolkodom egy igazi nagyágyú gépen, de az árán jelenleg autót lehet venni. Sajnos. Szóval lehet megújul az AtyafiPeca minőség terén.
      Köszi a kritikát.

    1. Evola kissé másképp vélekedik az elvről. 🙂 Én senkinek sem hiszek. Bár tény, hogy néha mindkettő nagyon betalál. 🙂
      Ma ezt olvastam “Nícsétől”:
      “Az ember inkább akarja a semmit, mintsem semmit se akarjon.”
      Ebben minden benne van. 🙂

  2. És azért még egy dolgot ne felejtsünk el. Van aki azért lesz elvtelen, mert a tudás és a megismerés útján jutott el odáig és van olyan fajta elvtelenség, ami csak és kimondottan a tudatlanság és a setétség táptalaján fejlődik ki. Napjainkban utóbbi gyakoribb.

  3. Nagyon tetszik ez a poszt. Ja és a képeket még meg se nagyon néztem. Amúgy talán nem ide kívánkozik, de ezt ismeritek-é : instantcoelho.com ?

  4. „1955-ben egyetlen ember élt Magyarországon, aki Herakleitosszal, Buddhával, Lao Ce-vel és Shakespeare-rel mindenikük anyanyelvén nemcsak beszélgetni, hanem beszélni is tudott volna. Ha az emberi szellem e négy prófétája Tiszapalkonyán szállt volna le a repülőről, s ha megszólították volna az első munkást, s az épp Hamvas Béla lett volna, s miután három éjszakát átbeszéltek volna vele (nappal ugyanis Hamvasnak maltert kellett volna hordania, de lehet, hogy vendégei segédkeztek volna neki) – nos, vajon mit gondoltak volna ezek arról: ha ebben az országban ilyen egy segédmunkás, vajon milyenek lehetnek az ország írástudói? De, szétnézve az országban, mindent megértettek volna. ” (Szőcs Géza)

    1. Erről eszembe jut egy könyv: BENDA: Az Írástudók Árulása
      Mert a lámpást nem a parasztok hordozták. Bizony-bizony. Mégis itt van még mindig velünk a bunkó parasztozás. Pedig mennyivel hitelesebb és eredetibb lenne a szemét értelmiségizés. 🙂
      Üdv

  5. “Mélyen akartam merülni az életbe, kiszívni csonka velejét, olyan erőteljesen, spártai módra akartam élni, hogy megfutamodásra kényszerítsem mindazt, ami nem élet…”

    ma tudunk így élni? aki szeretne tud így merülni bele a valóba a 8.emeleten egy panelban/sorházban/udvari lakásban… Szerintem kevesen vannak, magam sem tudok, bármennyire áhítom…
    ezt hozod el kicsit (sajnos csak kicsit) nekünk, vágyóknak!!! Isszuk páran, töltünk, óhajtjuk!
    hát csak hozzad, hozzad így tovább és kösz 🙂

Egy vélemény is számít és egy vélemény sem számít...